Toch zo brutaal...

Alles wat niets te maken heeft met zwanger worden, zwangerschappen of baby's, maar overige dingen zoals het nieuws, grappen, films, spellen etc.

Toch zo brutaal...

Berichtdoor Sanne » zo 08 mei 2011, 20:09

Nu is me wat gebeurd. Ik ging ergens solliciteren en een van de dingen die deze (mannelijke) werkgever vroeg was of ik zwanger wilde worden. Niet echt bepaald de vraag die ik aan zijn bureau had verwacht en heb mezelf dus ook maar de deur gewezen. Hoe vinden jullie dit soort vragen/opmerkingen?
Sanne

Re: Toch zo brutaal...

Berichtdoor Sophie » zo 08 mei 2011, 20:13

Ik denk dat je het niet zo brutaal op hoefde te vatten hoor! Werkgevers zijn tegenwoordig niet meer zo blij met maandenlang zwangerschapsverlof. Vandaar die vraag. Hoewel het natuurlijk niet echt een to the point-vraag is, dat ben ik met je eens.
Sophie

Berichtdoor Enny » zo 08 mei 2011, 20:13

Ik ben het wel met Sophie eens, maar ook deels met Sanne. Ik begrijp de vraag, maar 'm ook daadwerkelijk stellen is natuurlijk wat te vergaande.
Enny

Berichtdoor Sanne » zo 08 mei 2011, 20:15

misschien dat hij dat wel moest weten, alsnog vind ik het geen vraag die van belang zou mogen zijn bij een sollicitatie.
Sanne

Berichtdoor Enny » zo 08 mei 2011, 20:17

Klopt wel, ben ik ook met je eens. Maar mijn grootvader zei altijd: je moet offers brengen voor je baan. Zeker het - wellicht een beetje gegeneerd - beantwoorden van die vraag lijkt me niet zo'n groot probleem.
Enny

Keer terug naar Overige