ik ben nu 229 dagen zwanger van m'n eerste spruitje.
wij zijn gisteren gaan uiteten en toen ik naar het toilet ging, was m'n onderbroek en broek helemaal vochtig (niet doornat, alsof ik m'n broek geplast zou hebben) en ook niet klammig alsof het mss van zweet zou zijn. ik heb zowiezo al veel last van witverlies, ma dit was kleurloos en geurloos volgens mij.
dit was dus gisteravond, en nu heb ik de indruk dat het kleintje nog niet gevoeld heb zoals anders, de baby is meestal heel druk, ma ze zeggen ook dat naarmate de zwangerschap de vorderd, de baby minder bewegingsruimte krijgt, wat logisch is, en ik probeer mezelf te sussen ma ben toch ongerust.
over 11 dagen heb ik een nieuwe afspraak bij de gyne en bij de vorige (2weken geleden) was alles nog in orde.
geen opening en baarmoederhals nog hard en lang.
nu weet ik niet goed wat doen, toch ff bellen? ma ik wil niet overkomen als een paniekkip, wil gewoon graag zekerheid dat alles goed is met de baby en hoop dat die nog 51 dagen kan blijven zitten.
tot nu toe is alles prima verlopen, alleen op 12 weken een bloeding gehad van 2 weken, maar er was niks aan de hand.
iemand tips voor de paniekkip?
alvast bedankt
groetjes